Lite nytt på lilla WC´n

Har möjligheten att få ett tvättställsunderskåp i furu i bra skick. Funderar på om det inte vore värt besväret att måla det vitt och ha på vår lilla wc. Att där kunna gömma extra toarullar, grovrengöring för händer om man mekat bil och annat smått och gott som inte ryms i det lilla skåpet och som inte är så snyggt att ha stående framme. Här hade vi aprikos när vi byggde vårt hus för, ja hjälp, snart 20 år sedan. Äldsta dottern och jag gjorde ett ryck för några år sedan när vi inte stod ut längre. Väggarna målades svagt grå, övrig inredning är vit och så pyntade vi med lite maritima i vitt, svagt grått, lite blått ochså rött som accentfärg, saker som jag fortfarande trivs med. Kanske för att flera av dem är minne, vaxljuset med snäckor fick jag av sonen, träfiskarna av vännen K, fotona föreställer vatten jag gillar (Malaysia och vår egen insjö). Jag tror nog jag provar så att inte skåpet upplevs för stort innan jag börjar måla, känns allt ok blir det vit färg som gäller.
PS. Du glömmer väl inte att rösta på inredningsprogram till höger!







Ursäkta bildkvaliteten









Ni glömmer väl inte att gå in och titta på bidragen som tävlar om att vara Sveriges härligaste inredningsblogg
Nu sjunger tävlingen på sista versen

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser ut att va ett riktigt fräscht skåp! Hade nog gjort som du... avvaktat, men sen hade jag nog gått på med penseln =)Ha det gott! Lina

2009-04-23 @ 18:45:39
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0