Vår i vår lilla Sälenlägenhet

Idag är jag i Sälen igen. Sitter och njuter av utsikten från vår balkong utöver hundfjällets backar. Solen skiner och det är faktiskt snö kvar så det går att åka skidor. Men efter helgen stänger Hundfjället och övriga ställen nästa vecka.
Jag är uppe för att snart gå på styrelsemöte och sen åker vi hem i kväll. En blixtvisit s a s. Men åker gärna bil och denna väg har vi nog åkt flera hundra gånger så det känns inte så jobbigt, snarande avkopplande.

Vi kom upp i natt och sov i vår lilla compact living lägenhet mitt i backen. Den har jag så sakta börjat att fräscha upp, eftersom väggar och golv ändå är OK får den stora renoveringen vänta nått år. Köksdelen står näst på tur med nya skåp, bänskivor, kakel och vi ska sätta in en diskmaskin. Men de flesta av möblerna är nu utbytta eller på gång att bytas ut. Här kommer några bilder från detta. Även här går mycket i valnöt (dock ljus), vitt och beige.


Soffa i nougat från Permia Inredning, ett företag jag kan rekommendera om ni vill ha tex bäddsoffa av hög kvalitet.




Egendesignat soffbord av en gammal drängkista som är betsad i modebrunt och försedd med hjul



Mörkbruna clubfåtöljer i skinn från Mio möbler




Softhörnan...



Matbord Ekenäs i valnöt

Och glöm som tidigare sagt inte att rösta om inredningsprogram till höger!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej igen

Vet du att vi också har en härlig gammal kista som soffbord i vår gillestuga. Den har hängt med mig sedan jag flyttade hemifrån för 10 år sen. Älskar den!

Kram igen

2009-04-27 @ 21:12:22
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0