Fotobok for free!




Fotoböcker är ett roligt sätt att spara minnen från olika saker. Gör en bok om ett barns födelse, studentfirande, en semesterresa eller bara om nått man vill uppmärksamma extra mycket. På Fuji kan man göra fotoböcker enkelt och till ett bra pris.Stora eller små, det är bara att välja! Gå in på deras sidan här .Just nu har de ett bra erbjudande till oss alla med blogg. Om man skriver minst 100 ord om Fuji och deras fotobok så kan man få en gratis. Du kan läsa mer om det här.
Självklart ville jag göra det, tycker detta med fotoböcker är en kul ide. En arbetskamrat som har som fritidssysselsättning att baka tårtor med olika motiv har gjort en fotobok över sina alster. Exakt vad jag själv ska göra för bok vet jag inte riktigt ännu - kanske en minnesbok över vår Paris resa med Madonnakonsert vi gjorde förra hösten, maken och jag, som ett försenat bröllopsdagsfirande. 




Kommentarer
Postat av: Anna

Kul ide, ska nog fixa en jag med/ anna

2009-08-25 @ 12:58:37
Postat av: Ingegerd

Har gjort ett antal fotoböcker och tycker både att det är roligt att göra och att sedan ha dom blir lite proffsigt med både stora och små bilder.

Ha de gott

Kram från Småland

2009-08-26 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0