Staden med blad

Har gått länge och tittat på gardinkappan "Staden med blad" från Hemtex. Den skulle i stil och färg passa i äldsta sonens kommande kök (har lovat att hjälpa honom med inredningen). Problemet är bara att flytten dröjer, arbetsmarkanden sviktar och jobben är av kortare slag. Här om veckan var yngsta dottern och jag på köpcentrumet och gick en sväng på Hemtex. Bestämde mig för att köpa kappan spara tills flytten blir av. Men de gjorde om och alla kappor var nedpackade och efter att de letat igenom flera papplådor utan att hitta någon var jag redo att ge upp. Datorn sa dock att det skulle finnas en kvar och en alert personal kom på att skyltexen låg på annan plats. Så jag fick tag på sista exemplaret - nöjd!!



Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Vad fina färger gardin är i!



Kram Jenny

2009-08-30 @ 17:19:14
URL: http://jeeeennnnyy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snygg gardin! Sökte han i Jönköping?

Postat av: Lina

Hej! Nu var det längesedan jag skrev några rader här...Tråkigt att Ikeautställningen var en besvikelse, missade inte så mycket med andra ord! Vilken tur du hade att hitta sista förpackningen kappa åt sonen, kommer bli super i köket =)Som sagt längtar till semsterveckan i jul....vi åker till hundfjället och enligt min man som skött bokningen så ligger stugan vid infarten till hundfjället? Blir nog bra...skönt att fira en annorlunda jul än hemma som vanligt! Men först väntar en intensiv höst..om några veckor går jag ut på min första praktik som ssk-studerande och här om dagen tog jag mitt första kapillärprov, hi, hi...så kul!! Ha det gott! Kram Lina

2009-08-30 @ 21:06:51
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0