Det är de små små detaljerna som gör det...

Nu har semester börjat! De senaste åren har vi firat med god frukost!







Såg att Hildur med bloggen Fixa&Dona har en liten myra på en list i sin hall. Inget som man kanske ser direkt men som är en sån där kul detalj som man upptäcker efter ett tag. Sånt gillar jag!


 

bild från Hildur Fixa&Dona



Själva har i en liten ödla på väggen i köket. Den inköptes i en liten butik i Malaysia och när vi renoverade köket fick den sin plats uppe i ett hörn, på skafferiväggen. Det är inte alla som ser den direkt, det finns säkert de av våra vänner som inte sett den alls....




Denna lilla ödla är en liten detalj i vårt hem som jag tycker mycket om. Har du nån liten rolig detalj i ditt hem?

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till vinsten på Linas blogg. Lite avundsjuk blev jag..=) Hoppas ni har en bra semester!!! Jag har också börjat min nu och ska njuta i fulla drag.

Kram

2009-07-19 @ 14:10:05
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Maria! Ville bara tala om att du har vunnit första pris i min tävling! =)Om du mailar din adress till mig ([email protected]) så skickar jag hästen. Ha det gott! KRAM Lina

2009-07-19 @ 16:54:10
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0