Advent står för dörren, hur ska jag hinna släppa in den?

Idag har vi fortsatt med renoveringen av vår hall/allrum. Mattläggaren var här i går, mattan är en Gerflor matta, texline 776 black, me like!. Idag har vi därför satt foder och golvlist. men nu åker maken bort så nu dröjer det innan mer händer på listfronten, själv ska jag vitlasera bokhyllorna innan de ska åter in.





Föröker att inte vara stressad, advent står för dörren och jag vill börja pynta vilket inte är så lätt med byggarbetsplats i huset. Kunde inte låta bli att köpa en tomte i en affär som redan fått sin plats på trappan brevid ljuslyktorna. Är inte så julig tomte så han fick ställas upp direkt.





Nu har jag tagit av arbetskläderna för nu ska jag och Maken med Yngsta dottern och kompis på New Moon




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint det blir!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0