Hopptävling och Retrokök







Efter en intensivvecka på jobbet (jag tänker varje dag att nu kan det inte bli "värre") blev det helg och helst av allt skulle jag velat sitta i soffan med en bra bok.  Efter hundpromenad och kvällsmat blev det Idol och sedan sov jag i soffan. Lördagen tillbringades vid en av ridanläggningarna där jag var ansvarig sjukvårdare och dottern deltagare i hopptävling. Inget svårare olycksfall och dottern gjorde en strålande debut med Baxter och placerade sig som nr 5 av 17.




Kexchokladshindret made by me



I dagens tidnings bostadsbilaga var ett reportage om några som renoverat sitt kök i retrostil. Svart och vitt med röda detaljer och lite Elvis och Marilyn Monroe. Även om jag inte skulle vilja ha det just hos mig tycker jag det är kul att se när människor har intrett sitt hem i sin egna stil, inte som vi flesta andra, i mer neutral, allmänt accepterad inredningsstil. Skulle vilja få till uppgift att inreda i olika stilar/teman och få ta ut svängarna riktigt





Foto Per knutsson NA


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med, det är läckert, även om inte jag skulle vilja ha det så.

Postat av: fru Sätterlund

Jag håller också med, läckert! SKulle vara riktigt kul att göra i ordning ett rum i ett tema.



Ha det gott,

Kram Therese

2009-11-15 @ 21:50:34
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: J E N N Y

sv; Ja, boxercise är jättekul! :)

Du får dra med Lovisa ner på ett pass,haha ! :D

Hoppas ni också får tider sen!



Kram!

2009-11-16 @ 16:41:08
URL: http://jeeeennnnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0