Snygga golv

Det är aktuellt att lägga nya golv i vissa lägenheter i Sälen. Med tanke på slitaget som blir i uthyrningslägenheter gäller det att välja rätt kvalitet. Laminatgolv läggs ofta, men beroende på kvalitet har vissa fått fuktskador då folk går in med snöiga skor och pjäxor. Har tittat efter någon bra golvmatta som alternativ och företaget Gerflor, ett norskt golv, har otroligt mycket snygga mattor, både för hemmiljö och affär- och restaurang miljöer. Är helt klart ett alternativ: Titta gärna på deras hemsida eller prata med din lokala handlare som kan ta hem prover. Ta en extra titt på deras kollektion Senso!











Kommentarer
Postat av: mia

Tack för uppmuntran om sonen =) Sant, det är ju normalt och jag påminner mig ofta om det.

Fina golv!!! Golvet på översta bilden var min favorit =)

Kram maria

2009-09-03 @ 10:47:52
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: designhappens

Maria: Det är en av mina favoriter också, likaså visa mörka "trägolv" de har. Skulle vilja totalinreda en restaurang, hoppas det kan bli aktuellt./ Maria

2009-09-03 @ 11:17:42
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0