Blogg award

Jag har fått en award av av Mia som har bloggen Pastorsfrun- en pastorsfrus liv och funderingar, en blogg jag gärna läser. Tack!












Tanken är sedan att man sak skicka awarden vidare, sä här gör man:
1. Kopiera awarden, lägg ut den på din blogg
2. Skriv vem du fått den ifrån
3. Ge den till 12 st
4. Länka till dessa
5. Meddela dem du ger den till


Jag skickar den vidare till:

Annemari med bloggen Vita hjärtan, en blogg om hennes liv och intresse för heminredning. En vän vars blogg jag gärna besöker.

Lillstrumpan med bloggen Livet enligt Johanna, för att du finns!


Yngsta dotterns med bloggen Melooovi,  och Äldsta dottern med bloggen Dance until your feet go numb baby
(även om den uppdateras för sällan), de bästa döttrarna jag har!!!


Lina med Home by Lina, som jag har lärt känna via bloggens värld och vars blogg innehåller så mycket snyggt!


Fru Sätterlund, som just nu renoverar ett Funkishus, och också är en fantastisk fotograf.


Malin med bloggen Inspiration & design, en blogg jag föjt länge och som ger mycket inspiration.


och slutligen en blogg jag hittade för något år och som ger lite drömmar om sol och Asien; A home far away

Dessa får räcka!


Ha en bra dag, nu väntar lunch och sedan backen igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tackar och bockar :o) Alltid lika roligt när du besöker mig, tack för fina ord! Ha en fortsatt skön semester! KRAM Lina

2010-04-08 @ 16:44:46
URL: http://www.homebylina.blogspot.com
Postat av: fru Sätterlund

Tack så mycket gulliga du :) Vad glad jag blir!



Hoppas allt är bra med dej!



Kram Therese

2010-04-08 @ 17:17:56
URL: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0