2010 - snö och kallt, snart sol och värme

Gott Nytt År alla vänner!
Firade Nyårsafton med goda vänner och god mat. Efterrätten med bla exotisk fruktsallad och mascarpone med vit choklad fick höga betyg.  Första nyår på länge som Maken och jag firade ensamma (= utan barn). De två äldsta var på samma nyårsfest i Jönköping och Yngsta dottern på United i Västerås med kompisar.
Det snöar och är minus 10! Nyss sprang en älg på gräsplanen bakom vårt hus. Hunden stortrivs med all snö och jag är lycklig över en riktig vinter.



Tänk att här badar man om sommaren

Det bästa är att om en vecka reser jag, Maken och Yngsta dottern till värmen. (Son och hund dock hemma så objudna gör sig ej besväret) Bl a till den lägenhet i Thailand som jag har varit med och designat via epost och MMS. Ska bli kul att se resultatet i verkligheten.
Blev också uppringd av lägenhetsägare i Sälen som sett en av våra lägenheter och som verligen gillade designen och nu ville ha lite hjälp med detaljer. Kul att det sprider sig.





Många planer för övrigt för det nya året, ska bli kul att se vad som händer





Kommentarer
Postat av: Mia

Oh, vad härligt att åka till solen!!! Mmmmm, längtar lite till sommaren när jag tänker på det.

Önskar dig ett riktigt gott nytt år och en skön semester

2010-01-01 @ 19:41:11
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Lina

Gott nytt år! Måste säga att jag blir väldigt avis på er resa ;=) Längtar verkligen efter en utlandsresa...fast gillar massor all den härliga snön att leka med barnen i oxå... =)Ha en fin semester! Kram Lina

2010-01-01 @ 20:42:52
URL: http://homebylina.blogspot.com
Postat av: fru Sätterlund

Kikar in och önskar god fortsättning :) Vad avis jag blir när jag läser om eran härliga resa!! :) Jag längtar också efter värme, men jag får vänta till sommaren jag...



Ha en underbar semester!

Kram Therese

2010-01-01 @ 23:02:30
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hur länge skulle ni vara borta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0