I en annan del av världen

Har jag fått vara med och inreda en lägenhet. Det har skett genom MMS , bilder via email mm.
Borde naturligtvis haft några före bilder och av alla efterbilder jag skulle ta blev det inte så mycket. Fler bilder kommer alltefter jag får fram dem men här kommer en första smakbit. Lägenheten är en toppfloor lägenhet med en enorm terass som utgör en stor del av lägenhetns yta. Med nya fönster med rökfärgat glas i vita profiler, det nylagda klinkergolvet och fräscha utemöbler är det fantstiskt. För att inte tala om utsikten som är outstanding.







Innebilder blev det inte så många som sagt men här syns vardagsrummet med sitt svartbruna stengolv, vita och väggar. Lamellgardinerna är ännu inte på plats. Två svarta skinnsoffor och ett modernt glasbord utgör soffhörnan.
Möblemanget längre bort i bild är kvar av det tidigare än så länge.





Terassen är uppdelad i flera delar




Något av det snyggaste i lägenheten är alla trädörrar och garderober i relativt mörkt träslag. Hoppas att snart kunna visa er bilder på dem
Den modernt utrustade köksdelen med svart kakel och svart stenbänkskiva mot träluckorna  och de rostfria vitvarorna är stilrent och maskulint.



Att vi tillbringade några sköna dagar här förstår ni allt. Och att jag måste återvända för att ta bilder när allt är helt färdigt också, eller hur.....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill se den på riktigt! Men det lär aldrig hända, Håkan vill inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0