Den som missar en mässa missar en massa?

I helgen har det varit Hem & Villa mässa i Stockholm och jag hade gärna varit där. Du som var där, missade jag mycket?






Min helg har bestått av ups and downs. Fredagen begravning för en nära vän, lördagen återställaredag och umgås med döttrarna som båda var hemma och idag söndag först Söndax. Texten handlade om männiksovärde och att vi alla duger. "Jag tackar dig för att jag är skapad så underbart" är ju helt fantastiskt i dessa tider då de oftast framhålls att vi ska vara på ett viss sätt för att duga. Nu ska vi snart till pappa som fyller 75 år i dag!
Blir en härlig eftermiddag med familjen, släkt och vänner. Är så glad över min stora släkt och att vi har varandra. Det är nått som verkligen är värdefullt





Kommentarer
Postat av: Pastorsfrun

En stor kram till dig!!!

Visst är det härligt att ändå vara buren i det svåra! Och att ha familj omkring sig...



Tack för din kommentar den värmde.



Stor kram!

2010-10-13 @ 20:35:27
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi är rika!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0