Stockholmsbesök och känsla av vår

Gjorde en blixtvisit i Huvudstaden i veckan. Maken och jag åkte efter jobbet, åt en god middag på en asiatisk restaurang och tillbringade sedan natten på hotell. Kombinerade nytta med nöje för hotellrummet är ett som jag designar. Har dock legat nere då det inte varit högprioriterat hos företaget men nu ska de få mitt material.
Efter en god frukost blev det en kort stund på stan. Lite klädshoping, en runda i lite inredningsaffärer och fruktinköp på Hötorget hann vi med.




Inredningsaffären Amience, mycket shabby chic



Sen ut till Arlanda för att hämta Äldsta dottern med make som kom tillbaka från sin bröllopsresa.
Köpte mig en stor bukett tulpaner som ger mig lite känsla av vår även om det nu är 6 minusgrader igen.



Kommentarer
Postat av: Vita hjärtan

Mmm, ser ju ut som en butik för mig;)



Kram Annemari

2011-01-25 @ 21:50:32
URL: http://vitahjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0