En försmak av sommar

Häromdagen köpte jag fröpåsar med sommarblommor. Skulle vilja ha en trädgård med prunkande rabatter mm men tiden räcker inte till för det. En lummig och grön trädgård med en del perenner har jag och det får duga just nu. Men lite frön att så för att få sommarfägringen är ju lätt att hinna med. Solen sken, marken var bar och jag kände där jag stod med påsarna i näven att snart så. Nästa dag kom snön och idag ser det ut som den soliga marsdag det är. Snö och sol som värmer, inte dumt det heller, Vi vet ju att denna snö inte blir långvarig utan är en nödvändighet för att det ska bli vår




Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 02:37:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0