Renovering badrum

I helgen ska vi bestämma oss för renovering av badrummet i en av de små lägenheterna i Sälen. För första gången nånsin kommer vi att leja bort allt jobb. Hm, undrar hur det kommer att gå, jag ser för mig hur vi muttrar över dåligt utförd målning och ful girering av lister :)

Badrummet kommer att få grått klinkergolv och vita, rektangulärar, liggande kakelplattor på väggarna.
En grå dekorrand av det marmorsstavskakel vi har i köket i samma lägenhet kommer att knyta ihop det hela.






Sen en badrumsmöbel i färg som också tar upp övriga lägenehetns design.



Snygga duschväggar, dimmer på belysningen, golvvärme och handdukstork är också tanken.

Och så en vit, slät dörr, jag vill ha ett runt fönster i den, får se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Det där blir snyggt! Jag vet hur det är det där med att leja bort, helst vill man ju va där och peta själv, först då blir man riktigt nöjd självgod som man är :-)

2012-04-19 @ 10:19:25
URL: http://bodil.pysselgumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0