Sammanfattning av sommaren......

Mitt bloggande har inte varit så intensivt under semestern, ja sanning och säga så har det ju bara blivit ett inlägg. Nu är det min sista lediga dag innan ordinarie arbete går igång. Under denna semester har det blivit en hel del målning i sommarstugan, varvat med bad, fika och grillning. Börjar nästan vara klara med det mest akuta.
Vi har gjort resor, korta och långa till Sälen, Lysekil, Norge och andra platser.
Några bilder kommer här:
 
 
Bröllop (min brorsdotter) Släktträff, svampplockning och frossande i jordgubbar, blåbär, hjortron har vi också hunnit med. En bra semester och även om det aldrig känmns Ok inför första arbetspasset vet jag att man snabbt är åter och så har ju vardagen många härliga stunder som man kan se fram emot.
Trots semster har jag jobbat med lite andra projekt: Ljusbilder till restaurang som nu snart är på plats. Frukost matsalen snart helt i ordning. Badrum i uthyrningslägenhet kaklat, och alla tillbehör bytta, Neonaskyltar beställda och uppsatta i Retrocafé tillika en Jukebox. Och så det stora projektet: Renovering av allmänna ytor i en Brf i Sälen. Just idag har jag inga bilder från detta men ska försöka lägga upp lite.

Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Du har då hunnit med massor på semestern verkar det som! Håller med om att det blir lite bloggande när man är ledig, man har så fullt upp med allt annat då. Men du bara måste ju lägga ut mer bilder från sommarstugan, jag är hur nyfiken som helst :-)
Förövrigt så är kamminen i min stuga, som du frågade om, av märket Bruzaholm. Har hunnit provelda den en del och den är riktigt bra måste jag säga. Ha det!/Bodil

2012-08-13 @ 15:03:09
URL: http://bodil.pysselgumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0