Konferens och fondue

Ursäkta att det varit ett tag sedan förra inlägget. Ibland räcker inte tiden till. Jobbar med många saker just nu, på inredningssidan förslag till entréer och korridorer i en skidanläggning i Sälenfjällen.
Jag har varit på utbildning ett par dagar på en fantastiskt ställe. - Villa Fridhem, utanför Norrköping.
Huset är från början prins Karls sommarbostad och nu en fantastisk konferensanläggning. Trevlig miljö, god mat och serviceminded personal.



I den korta pausen efter första dagens föreläsningar hann jag med en simtur i poolen på deras relaxavdelning innan kvällens middag. Vore inte fel att ha en pool lite närmare så man kunde simma när andan faller på.




I fredagskväll fixade döttrarna vitchokladfondue. Vi letade fram min fonduegryta som enligt dottern är så retro.
För er som gillar mat - Fondue blir nästa trend i matvärlden (alltså inte choklad utan mat)
Kom ihåg att jag sa det först :)









Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Håller med om att det är svårt att hinna med att blogga när man jobbar heltid och har en hel massa annat omkring sig :-) Jobbar du med andra inredningsuppdrag i Sälen? Det lät väldigt spännande, berätta mera!!

2012-01-29 @ 13:45:13
URL: http://bodil.pysselgumman.se
Postat av: Johanna

Jag vill också ha vit choklad-fondue!

2012-01-29 @ 15:11:02
URL: http://www.livet-enligt-johanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0