Vad pågår?

Har varit dåligt med inläggen nu igen. Fortfarande enormt mycket på jobbet som suger musten ur mig. Har utöver det flera olika projekt på gång, hemsida, reklamblad, design av frukostmatsal och sedan, om allt går i lås, har vi ett eget projekt på gång som kommer att kräva "total makeover". Till det återkommer jag när allt är klart.




Del av hemsidebild och bild på stol till frujostmatsal

I helgen har jag varit stolt mamma gånger två.
Yngsta dottern placerade sig tvåa i dressyrtävlingen med sin älskade Baxter och äldsta dottern togs sin examen.
Då dessa saker kolliderade kunde jag inte vara med på tävlingen utan var i Jönköping för den högtidliga examenscermonin. Bachelor of Science with a major in Business Administration är hon nu - Fil kand i marknadsekonomi blir väl det ungefär.


Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Duktiga barn du har! Ska bli väldigt spännande att se vad ditt kommande projekt kan tänkas bli :-)

När det gäller färgen jag använt så är det inga konstigheter, det är bara vanlig halvmatt väggfärg.

/Bodil

2012-06-03 @ 20:28:17
URL: http://bodil.pysselgumman.se
Postat av: Pysselgumman

Inget underarbete mer än att jag tvättat av väggarna med målartvätt. De var inte behandlade innan, så jag behövde inte slipa som tur var. Jag struntade i kvistlack, det var ju inte så mycket kvist. Som tur är har det inte "blött" igenom de få kvistarna som fanns.

2012-06-03 @ 20:46:54
URL: http://bodil.pysselgumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0