Kaffe på läckert café

NK julskyltning var så gott som öppen, det sista fönstret höll de på med, kanske något gått sönder?. Temat var barnböcker (sagornas jul) och vissa fönster tyckte jag knöt an till jul, två förstod jag inte vad de hade med julen att göra och inget av fönstrena gav direkt några julkänslor. Förstår att det måste vara svårt  att komma på nya idéer men årets var klart inte ett av de bättre.
 
 
Det blev en sen kopp kaffe på ett fik på Kungsgatan (eller ett konditori rättare sagt)
Här var det inte gjort något på många, många år, det mesta var kvar original. Härlig design men slitet. Min hjärna började genast fungera ut hur jag skulle fräschat upp utan att ta bort den genuina designen men min man tog ned mig på jorden. "med det läget har de inget behov av att göra det, de har fullt ändå"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0