Se upp för konkurrensen Ernst!

 
 
Jag tror vi skulle kunna ha vårt eget fixarprogram. Idag började jag dagen med att grunda på övre huset. maken stylade till en kornisch till hallen. Vi förmiddagsfikade med ungdomarna som valde att tillbringa dagen med en god bok i solen. Sen laserade jag konsoler medan maken fixade en grind så att Hunden stannar kvar på altanen.
När detta var klart slängde jag ihop en lunch med kantarellpaj, västerbottenostpaj och sallad ( lite Ernst där)
lite pimpning i huset och så täckmålade vi en vägg. En tur ned till Sälenbyn med lite shopping, kvällsmål med jordgubbar och färsk bryggarlimpa sen ut och plocka hjortron. Vi hittade massor! Nu avslutar vi denna dag med lite yatsy och gofika .
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysselgumman/Bodil

Men mums! Det där är ju verkligen Ernst i ett nötskal, diverse designfix och sen gudomlig mat. Och sen hjortron på det, hur hinner du allt???

Svar: Vi håller ett högt tempo, nästan vad vi en gör och så korta power stunder till det :) men om sanningen ska fram hade jag förberett pajerna hemma innan för att slippa hålla på för mycket med matlagning.
designhappens

2013-07-22 @ 22:30:57
URL: http://bodil.pysselgumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0