Inspiration tillbaka

Idag är både jag och Maken hemma utan några stora planer. Yngsta dottern är och hälsar på Äldsta dottern så vi har BF :) På förmiddagen gjorde jag en tripp till Loppis och antik&kuriosa affären med Syster min. Blev inga inköp för mig men hon köpte några blåa glasskålar. Maken har haft ork att greja i garaget och slipade färdigt skivorna till våra nattduksbord. Så nu har jag betsat dem, och passade också på att slipa och betsa en ram till fotocollage som också är tänkt till sovrummet.




Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Trevligt att inspirationen är tillbaka. Den kommer ju och går har jag märkt, men nu när ljuset återvänt så känner även jag inspirationen komma krypande. Får väl se vad jag ska ta tag i :)
Ha en fin helg!/Bodil

Svar: Ja, visst är det ljuset som ger mer ork och inspiration. Ser fram emot vad du mer ska hitta på :) trevlig helg!
designhappens

2014-03-15 @ 15:14:49
URL: http://bodil.pysselgumman.se
Postat av: Johanna

Tack för en trevlig utflykt!

Svar: Tack själv!
designhappens

2014-03-15 @ 16:45:08
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0