Livet har sina ljuva stunder!

Efter en lördag med jobb hela dagen var det extra skönt att idag åka på Spa med mina döttrar. Vi tillbringade dagen på Loka Brunn.
 
Jag har varit där tidigare men fick nu möjligheten att prova en dag med behandling, lunch och bad.
 

Vi fick slå oss ned i en fin väntsalong innan vi sedan fick massage alla tre.
 
 
Efter att ha samlat krafter efter den härliga massagen åt vi en underbar lunchbuffé. Härligt att sitta vid bord dukade med vita dukar och servetter i fin brunnsmiljö.
 


Efter kaffe och god chokladkaka i salongen blev det att utforska Vattensalongen. Olika varma pooler, ångbastu, kallbad, utomhusbad mm testades. 
 
 
På eftermiddagen återvände vi hemåt, lätt skrynkliga om tårna av all tid i vattnet, ljuvligt doftande av sköna hudlotioner mm
 
Kan verkligen rekommendera en dag eller weekend här!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Utan mig? :(

2015-01-11 @ 20:37:44
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Mian

Åh, så härligt! Tips: tävla hos min vän Heléna: http://houseofadela.se/- hela januari.

2015-01-15 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0