Fönsterprojekt

Redan förra sommaren påbörjade jag renoveringen av ett par gamla fönster som är tänkta att ha som vind, regn och snöskydd på verandan på en av våra stugor, istället för den plast som sitter idag. De hade stått många år i en bod och var skitiga och trasiga. Jag bytte glas och började kitta om dem men sen tog orken slut.
 
 
Nu i sommar har jag kittat färdigt och börjat grundmåla fönstren. Det får bli ett långdraget projekt, jag tror inte att de kommer på plats i år, även om jag skulle ha målat dem färdigt. Men jag tar lite nu och då och till nästa vår/sommar kan de komma på plats. Tror det kommer bli så bra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Det tror jag också! :)

2016-08-06 @ 11:55:59
URL: http://www.ordabruket.se
Postat av: Johanna

Det tror jag också! Fast lite slött att inte måla klart dem nu 😉

2016-08-06 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0