Loppsters!

 
 
Som jag skrivit lite om tidigare har det blivit en hel del Loppisande i sommar. Det är nått härligt med att göra små fynd. Det är inte alltid så att det är värdefulla saker som jag fyndat för ingenting, utan det är just det där att hitta nått man letat efter, eller hittat nått man inte visste att man ville ha, och så kostar det så där lagom eller ibland fantastiskt lite så att man slår till. Vissa saker har jag redan visat på bild. Nu får ni några fler bilder av en del av loppisfynden
 
 
Många av sakerna är sånt som sonen, döttrarna eller barnbarnet fått,
böcker är  dock nått som jag är svag för
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pojken i gungan måste vara det bästa fyndet ;)

Svar: Han var ett fynd, riktigt billig efter en stormig natt 😍
designhappens

2016-08-13 @ 20:34:34
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0