Mera Sälen

 

Under våra dagar i Sälen har vi hunnit piffa mer i stugan, och även målat en del.

 

 
 
 
 
 
Fönstren är målade och spröjsen likaså. Ville egentligen sätta dit dem men vet att det är smartare att låta färgen härda lite till nästa gång
 
 
 
 

 

Vi har också besökt fler loppisar och alla har fyndat saker. Jag själv är nöjd över 16 böcker som jag shoppat, inbundna och pocket, några till hem och några dubbletter till stugan. Och så några träleksaker till Arvid och en ny gunga att hänga upp hemma. En mandelkvarn köpte jag också, de nya man kan köpa är bara smäck. I en dammig bod fyndade Äldsta dottern en gungstol. Kommer bli riktigt fin när hon limmat och målat den

 

 
 

En tur upp på fjället där vi dock överraskades av en störtskur. Men lite fika blev det och Arvid mutades med hjortron, något han gillade skarpt

 


Lite piff på en hylla i ett av sovrummen
 

Fina dagar med min fina familj

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blir så fint!

2016-07-30 @ 20:47:20
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0