Nöjd med helgen

Stor del av lördagen gick åt att cykla en runda till grannstaden och hem igen, dryga fem mil blev det. Vi stannade halvvägs för glasspaus 



Hemma igen fixade jag bland annat persiennen till det nya fönstret i sovrummet. Har bytt till ett öppningsbart och då blev persiennen för bred. Så fram med såg mm och så kapades persiennen och fick ny färg på ändträt. 



I morse när den torkat mätte jag in beslagen och skruvade upp dem. Så nöjd med resultatet, nu slipper jag dra för gardinen om kvällen


I kväll har jag klippt till gardiner till stugan i Sälen men också till vår lilla husvagn, de gamla är helt urblekta sim syns på bilden.

 Till stugan

Till husvagnen 

När de ska hinna sys får vi dock se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0