Med snöskoterdesign!

Dagarna rullar på för fullt och det var ett tag sedan jag bloggade. Har inte varit så mycket mer än jobb ett tag, har nu börjat titta på kök mm í samband med utbyggnation av stugan i fjällen. Har dock tid till hösten på mig innan sånt ska monteras.
När vi träffas familjen blir det ofta en hel del loppisar. Nu senaste blev det några böcker (som alltid) och en plättlagg som fick följa med hem, så nöjd!
 
 
Har sedan förra vintern funderat på att investera i en bob att ha i fjällen. Såg en från Jula som såg ut som en snöskoter men den hade utgått. Blev så glad när jag fick se att Intersport säljer en likadan (fast annan färg) i år. Blev en investering, en sådan hade varit en självklarhet för K att köpa  så jag slog till.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir Arvid nöjd! Och Kenneth hade varit nöjd! /Johanna

2017-02-20 @ 07:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0