Njuter stillhet

Har haft en skön stund i vår sommarstuga. Njutit stillhet, eldat och drömt om få börja fixa med lite småsaker som målning, utöka köksdelen mm

(null)

Utsikt från min stuga

Är så nöjd med min nya kamin och de två loppisfyndade fåtöljerna framför 
(null)

Värmer skönt med fårskinn och en pläd

De stolar jag målade under hösten är på plats med fårskinnsdynor. Nästa är att måla underredet på ett stort bord jag har hemma, så att vi får en stor härlig sittplats vid vår glasade del

(null)

Är lätt att tråkiga delar  av jobb och måsten tar överhand i livet, vi borde göra mer av det som gör oss glada och kanske lyckliga

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att fixa och göra fint!

2018-02-11 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0