Förvandlad dörr

Tillbringar en vecka i stugan i Sälen med bästa familjen. Det har varit och är varmare än normalt även här och det har blivit mer bad och mindre vandring och målning denna gång.  Blåbären har mognat och vi plockar och äter, även en del hjortron har det blivit.

(null)

(null)


Jag har målat råspontväggen i hallen om kvällarna när barnen sover. Och funderat på vad jag ska göra med den fula bruna dörren in till toaletten. Istället för att byta ut den, vilket medfört en hel del jobb i badrummet limmade jag på remsor av plywood i samma bredd som råsponten. Sen målade jag allt vitt. Blev så nöjd!

(null)

(null)

(null)

Idag var vi på loppisrunda och gjorde många fynd, bl.a. snowboard till syrrans Oskar och mängder med duplofordon till Arvid.
Jag hittade också en svart toaskylt för en femma, som passade bra i hallen.

(null)

Har svarta gångjärn på dörren in till "tvättstugan" och numera även svart skjutregel.  Det fanns inte svarta att få tag på så jag köpte en vanlig och spraymålade den svart!

(null)

Så här blev slutresultatet 
(null)


Älskar att vara i Stugan och vandra,  plocka bär, fixa, loppstra, spela spel, fika, bada och umgås mycket med de jag älskar mest 

(null)




Kommentarer
Postat av: sannasimages.blogg.se

Vad fint det blir!

2018-07-26 @ 21:27:25
URL: http://sannasimages.blogg.se/
Postat av: Sari Nilsson

/Lillstrumpa

2018-07-26 @ 21:27:59
URL: http://rodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0