Mera glas

Nu förbereder jag för nästa del som ska glasas in på min altan. Har haft grindar men ska nu ha höga glaspartier

Måste först sala på så jag får en rak kant för skenorna

(null)

På andra sidan behövde jag ta bort en del av trallen, och händig syster fick hjälpa mig då jag hade arbetsförbud några dagar pga mindre operation.

(null)

Så har extra regel fästs upp och allt målas nu x flera. Hoppas på montering av skenor inom kort 

(null)

Har också hunnit bada mer de senaste veckorna än jag gjorde på hela förra sommaren, och njuta av blommor och jordgubbar

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: emma

härligt att du hunnit bada en massor :)

2018-06-05 @ 21:24:05
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0