Växthus och trädgård

Sista tiden har det varit mycket med jobbet och därför mindre tid för fix. Har dock varit en sväng i Sälen och njutit av fjällluften. Där har jag också målat delar av fasaden där timmerman bytt ut dåliga delar av stockar

(null)

Ny kudde till hallbänken är också på plats
(null)

Jag har också tillbringat några kvällar för att med Syss hjälp plocka ned glaset i ett gammalt växthus jag fått och sen flytta hem stommen. 
(null)

(null)

Nu ska det grävas och läggas plattor innan växthuset får tillbaka sina glas
(null)

I helgen som gått har jag hälsat på döttrarna och äldsta dotterns familj. Mysigt med morgongos, loppisrunda och så har vi fått både träd och buskar i jorden.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0