Dags för uppfräschning av wc


Har en längre tid tänkt att gäst-wc ska fräschas upp. Först tänkte jag bara ny färg på väggarna och ny golvmatta men sen har det vuxit med nytt porslin mm. Har köpt på mig material och delar under slutet av förra året och nu var det dags 

(null)

(null)

När vi byggde huset var väggarna aprikos, men har varit grå en längre tid.

(null)

(null)

Rör har proppats, handfat och wcstol tagits bort. Spegel, skåp, hängare mm har skruvats ned. På övre bilden syns den aprikosa originalfärgen som kom fram när badrumsskåpet togs ned. 
Hade tänkt sätta renoveringstapet utanpå väven men den gamla väven lossade på flera ställen så jag valde att riva ned den.

(null)

Innan jag tog kväll idag var all väv nere





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att jag är sjuk så du hinner jobba lite! / Lillstrumpa

Svar: 😊
designhappens

2019-02-03 @ 10:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0