Penseer, lister och julklappar

Idag fick jag den julklapp jag beställt med gåvokort från jobbet. Den som väntar på nått gott....

(null)

Termos och jägarpanna

Jag har inte gjort så mycket åt själva vardagsrummet då jag väntat på leverans av lister.  Istället har jag byggt ihop och byggt om tre Ivarskåp som ska bli sideboard i rummet. Måtten på den djupa sektionen var fel så jag fick kapa och bygga ihop på annat sätt

(null)


(null)


(null)

Och så har jag målat hyllor och högtalare till mitt surroundsystem. Ett helgerån anser vissa men bättre det än att inte använda det.

(null)

(null)

Idag kom listerna och jag har ikväll målat taklisterna första gången

(null)

Och så kom jag mig för att köpa och plantera penséer, vårfint!

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0