Mitt nya projekt - ett hotellrum

Idag har vi hämtat dottern på Arlanda. Vi åkte upp redan i går kväll och passade på att gå ut och äta gott på en Thai restaurang: Pong. De serverade bla buffe som håller mycket hög kvalité och med otroligt goda rätter, och deras Tom ka gai är fantastisk!. Ofta när man serveras buffé är det lite mjäkiga smaker och storköksvarning över det hela men inte här dock. Kan verkligen rekommendras! De har också en snyggt inredd restaurang som ni kan se lite av på bilden.

Thairestaurang Stockholm


Sedan sov vi över på hotell och där har jag mitt nästa projekt. Jag ska hjälpa till och styla om rummet så att det blir lite snyggare och mer inbjudande. Ska bli kul att ta tag i.





Kände så underbart att få krama om Äldsta dottern igen efter att ha haft henne borta i 3 månader. Hon och hennes reskompis tyckte det var smått overkligt att vara hemma igen och kunde knappt skiljas åt för att i olika bilar transporteras hem (de ska träffas senare idag). Under hela resan hem bubblade vi alla om vad de gjort och vad som hänt hemma. Väl hemma blev hon varm mottagen av först Hunden som höll på att helt pussa ner henne, sedan kramar av Storebror som inte börjat jobbet ännu. Stor chock men sedan stor glädje fick hon när hon gick in på sitt rum och pojkvännen väntade där! Hon hade trott att de inte skulle träffas förrän på hans releasespelning i Jönköping på lördag. Kul överraskning!
Nu ska jag se om jag kan göra nån nytta i trädgården.

Kommentarer
Postat av: Vita hjärtan

Så underbart att ha dottern hemma igen!!! Tre månader är ju en lång tid och jag förstår att både hon och ni hade mycket att berätta.



Så roligt med ditt nya projekt! Hur hamnade du i det???



Ha en skön dag i solskenet!

Kram Annemari

2009-04-16 @ 14:16:52
URL: http://vitahjartan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Härligt att hon är hemma igen! Har saknat henne så!

Postat av: Lina Myrsell

Hej! Vad kul att kolla in din blogg! Och vad spännande att du ska få inreda hotellrum och enligt bilden så finns det nog lite å bita i...=)Trevlig helg! Lina

2009-04-17 @ 21:54:08
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0