Vackra ord på väg(g)en!

En tydlig trend är att ha vackra ord skrivna på väggen eller på en möbel. Sirligt på franska, strikt på engelska, ja stilarna är olika.  Endel målar på fri hand, några använder schablon och så finns det de som säljer självhäftande väggord.
En sida för för sådant är just Väggord eller My first room som företaget också heter. Kolla in allt vackert de har på sin sida och bli inspirerad!






Bilder: My first room

Det finns flera jag skulle kunna tänka mig, men man får passa sig så man inte förtar effekten genom att ha väggord både här och där.

Jag har nu, halvsnorig, i snöstorm, varit och handlat inför helg och veckan,och endel för att förbereda för vår Sälenresa. Yngsta dottern har sedan några veckor tillbaka bestämt att vi ska veckoplanera vad vi ska äta, och hittills har det gått ganska bra. Har just hittat en sida för den som behöver hjälp med veckoplanering Veckomatsedel för alla

Kommentarer
Postat av: Vita hjärtan

Men du...vilken fin blogg du har! Hur kunde jag missat det. Nu ska jag se om jag kan prenumerera på dina inlägg så jag inte missar ett enda ;-)



Underbart fint ni renoverat lägenheten i Tandådalen......! Skulle jag gärna hyra om jag inte haft husvagnen i Kläppen.



Är så ledsen att jag missade konserten med favoriterna Frank och Simon,men jag är ju lite schlagerfantast och så blir det ju lite familjegrej av det också, inte så ofta man är samlade annars, inte i samma rum i alla fall, hade inte hjärta att åka iväg då.



Ha en riktigt bra helg och be att snön försvinner fort!!! I alla fall här hemma.



Kram Annemari

2009-03-27 @ 18:17:15
URL: http://vitahjartan.blogspot.com
Postat av: Vita hjärtan

Ps: Oj, jag blev din första prenumerant, så roligt. Kommer nog snart att bli många fler!

2009-03-27 @ 18:18:48
URL: http://vitahjartan.blogspot.com
Postat av: Jenny Penny

Vad fint och text på väggen ! :) Nu har jag tagit en titt i din blogg och det kommer jag nog fortsätta göra ! :)

Kram Jenny penny

2009-03-27 @ 19:38:21
URL: http://jeeeennnnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0