Adjöss till strukturtapet och pizzavalv!

Nu har Maken några dagar över varför vi äntligen har tagit tag i vår hall och allrum. Här fanns portaler med sturkturfärg alla pizzeria och strukturtapet kvar sedan vi byggde huset. Nu ska det bli råspont och min favoritfärg på övriga väggar. Rapport kommer om min dator inte fortsätter att krångla ( har fått låna yngsta dotterns för en stund...)









I går morse när jag gick ut med hunden fick jag en fin upplevelese. Det var kallt, några minus, och solen hade börjat värma. Från toppen av en gyllen björk föll löven. Och jag hörde när de föll! Det var ett stort rassel som jag aldrig hört förrut. Fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Pastorsfrun

Oh, vilket jobb med rivning!!! Det är inge roligt att göra förarbetet, tycker jag, men det andra är roligt, såsom att måla och tapetsera =)

Vad härligt med promenad i kyla och höra löven falla!!! Visst är det betydelsefullt med såna småstunder i livet!!!

Kram Mia

2009-10-30 @ 17:48:35
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Johanna

Igår när barnen och jag var ute gick Elvira i förväg och stod under grannarnas ekar. Löven "snöade" ner från trädet på henne, hela tiden kom det bara fler och fler löv, ungefär som stora singlande snöflingor.

Postat av: Martina

Gör inte hål i i mitt? rum!!!! haha.

2009-10-31 @ 16:14:42
URL: http://martinagradin.blogg.se/
Postat av: Ingegerd

Kul, jag tycker mej känna igen tapeterna som sitter där. Spännande att se hur detta ska bli. . . Vi har jobbat en del med råspont i vår renovering också. Ser fram mot att se resultatet, om det nu inte kommer att ta lika lång tid som det tagit för oss. . . nästan klara nu, ska bli lister den här veckan tror jag.

Ha de gott

Kram Ingegerd

2009-11-01 @ 21:09:31
Postat av: Vita hjärtan

Åh så spännande att få se hur ni ska ha det! Sköööönt att bli av med strukturtapeten........!



Kraaam Annemari

2009-11-03 @ 10:44:09
URL: http://vitahjartan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0