Två fåtöljer att klä om

Jag har kommit över två fåtöljer via en arbetskamrat. De är i klassisk stil, lite lika Lamino. Det de behöver är ny klädsel och jag vill få tag på "fusk" fårskinn som inte ser så syntetiskt ut. Vill ha grått med lite inslag av brunt i topparna. Vet någon var jag kan få tag på sådant fårskinn? Förhoppningvis kommer jag snart kunna presentera "efter" bilder och få nått snyggt i vardagsrummet.



Ursäkta bilden, är tagen i mörkt garage med dålig mobil, Maken har lagt beslag på digitalkameran denna helg



För övrigt denna helg har jag hjälpt vänner med inredning av godisbutik och så varit på kalas. Vita Hjärtan fyller jämnt och jag var där på öppethus. Jag kan lova er att där överträffar verkligheten bloggen. Hon har det så fint och genomtänkt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nice, de blir nog fina när du får dem klara Kram sara

2009-09-26 @ 23:33:03
Postat av: fru Sätterlund

Ser lovande ut, hoppas du hittar skinnet du söker. Kommer nog bli kanonfina :)



Håller tummarna,

Ha det gott!

Kram Therese

2009-09-28 @ 22:32:44
URL: http://www.tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Vita hjärtan

Åh, så roligt projekt.....och tack för att du skriver så gulligt om mitt hem!!! Blev jätteglad att ni kom och tack för perfekt present och blommor =))))



Kram Annemari

2009-09-29 @ 20:35:08
URL: http://vitahjartan.blogspot.com
Postat av: mia

Oh, känner du Olssons!!! Vad roligt. Var är du ifrån egentligen? När har ni bott grannar? Oj, vad många frågor det blir. Förstår ju att vi säkert har fler gemensamma bekanta, eftersom "världen just är liten" =)Det är roligt att träffas så här över bloggvärlden =)

Tack för omsorgen. Kramar Mia

2009-10-01 @ 22:32:06
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0