Fler affärer i min närhet



Tänkte ju göra en kavalkad av olika loppisar, affärer med inredning mm i min närhet. Har inte blivit så många inlägg men nu tänkte jag ta mig i kragen och visa lite från affären Linne & Lump. Har nämnt om den tidigare.
Öppet så gott som dagligen och serviceminded så de kan tänka sig att öppna extra om tiderna inte passar när man har vägarna förbi. I en stor lokal, indelad i flera rum finns det poppfullt med möbler och hushållssaker från 50-60 talet. Allt till humana priser. Det är inte alls svårt att slösa bort lite tid genom att gå och titta på allt och det är lätt att komma ut med en köpt vara.





Ni kan kolla in dem mer på facebook; http://www.facebook.com/Linne.o.Lump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0