Uppfräschning av altan

Jag har denna sommar lagt lite tid på att fräscha upp altanen. Det varma vädret har gjort att det blivit mindre gjort än tänkt men lite har i allafall hänt. 
Med golvplankor har jag gjort ett ny bordsskiva till altanbordet

(null)

(null)

Jag har också börjat att klä in väggarna med råspont som jag laserat vit. Har gjort klar långsidan under fönstren och tanken är att göra även kortsidan bakom soffan. Om det blir i år eller nästa får vi se

(null)

(null)

(null)

Jag har funderat över en dekoration i vitt på den röda husfasaden. Tänkte mig en sk altartavla och hade så gott som köpt en när jag fick syn på detta ormbunksblad i vit metall.  Blev precis som jag tänkt mig

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0