Husvagnsdagbok

2001 köpte vi vår lilla husvagn. Mycket liten så att jag som inte kunde backa med släp enkelt kunde skjuta den på plats. Det ingick ett förtält, nästan större än vagnen som gjort att vi kunnat bo många. Vagnen har blå inrednings och köksdetaljer och också en blå husvagnsdagbok som jag fyllde i ordentligt de första åren.

(null)

Det är roligt att läsa hur mycket den anvöndts 

(null)

Efter årets tur till Nyhemsveckan städade jag ut diverse saker och hittade också dagboken. Blev sugen på att uppdatera den och genom att kolla i album, läsa blogg mm så fick jag fram de flesta tillfällen då den använts. Beställde lite foton från olika turer men sen blev det liggande. Ikväll satt jag en timme på altanen och skrev och klistrade in bilder. Så nu är den uppdaterad t om årets Nyhem 

(null)

Behöver ta tag i några lösa lister, och att taket  buktar pga gammal fukt i ena hörnet. Är också lite sugen på att fräscha upp färgen utvändigt, vi får se om det blir av.  Idag har jag iallafall monterat fast ena handtaget som dragits loss, fungerade bra med skruvankare och tätmassa. 

(null)

Välanvänd investering är den i alla fall, vår Pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0