Ljus runt vårt hus

Idag har det regnat och varit grått. Men jag fick en fin förmiddag med Syss då vi åkte på lite loppisrunda. Det blev spel, böcker och annat till de små. Några julgranskulor som kanske kan platsa i vår fjällstuga till jul. En kasse med böcker blev det  också, det är ju det vanligaste loppisfyndet för mig
Det gråa vädret gjorde att jag tände belysning i både växthus och altan.

(null)

(null)

Det blev också en trip till Solbacka för att tända ljusslingan där med och fika med min svåger och mamma.
På vägen hem från jobbet igår stannade jag till vid ett köpcenter. Jag gillar doftljus, iallafall vissa, är ganska kräsen. Till min glädje hade nu Lagerhaus fått in sina juldoftande ljus. De är absolut de som luktar bäst! Dock tänder jag dem inte riktigt ännu

(null)

Jag fyndade också en pläd på Hemtex. De hade enfärgade ylleplädar till halva priset så jag köpte en röd att ha till jul i fjällstugan tillsammans med kuddfodralet jag köpte tidigare i höstas på Ullared

(null)

Nu brinner ljus i hela mitt hus, en bra sak med hösten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0