Kan lycka vara en ny dammsugarslang?!

Vi har centraldammsugare med några år på nacken. I ett av uttagen har gummipackningen smält och blivit kletig. Dammsugarslangen med munstycke i plast är slitet och det glappar när jag ska dammsuga.
Häromdagen gick jag ut på nätet och googlade på tillbehör till vår dammsugare. 

(null)

Hittade en sida och såg att det fanns olika slangar mm varför jag skickade iväg några frågor via webbformulär. Bara någon dag senare blev jag uppringd av en mycket trevlig person på företaget som guidade mig igenom sin sida, vilken slang som passade för mig, ett nytt uttag och hur man byter det osv.
Så bra hjälp! La en beställning och igår fick jag ny slang med tillbehör. 

(null)

(null)

Passade också på att beställa ett munstycke för att dammsuga bland småsaker. Har sett den på reklam men inte orkat beställa. Nu klickade jag hem den och har testat den lite kort och den fungerar. 

(null)

Blir du lycklig över en sån sak som en ny dammsugarslang eller som Syss som glatt sig över sin nya utomhuskran? 

(null)
Jag tror det finns fler än jag som kan känna lycka över sånna saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0