När det inte blir som tänkt eller positivt i pandemins spår

Ett år av pandemi och ett annat sätt att leva. Framför allt andra och tredje vågen fick oss att verkligen förstå och att ändra livsföring. En hel del trist, som sjukdom flera dagar/veckas arbete hemifrån, begränsat umgänge, inställda konserter och körövningar mm.

(null)


Sett i perspektivet pandemi borde man inte klaga men visst får man ändå muttra om sånt som inte blir.
Men samtidigt har jag det senaste året gjort saker som jag kanske inte gjort annars.

Jag har tittat på fotoutbildning

(null)

Jag har varit på bokrelease 

(null)


Jag har varit på föreläsning med Tomás Sjödin 

(null)

 Jag har varit på ett antal julkonserter och  utöver gudstjönster i min kyrka har jag också varit på gudstjönster i Stockholm, Jönköping mfl ställen och mycket annat. Allt digitalt!

Jag har vandrat mycket mer än tidigare

(null)

Jag har också firat ett antal födelsedagar mm utomhus

(null)


(null)

(null)
 

Och haft flera walk and talk, med eller utan fika, med nära vänner

(null)

 Allt annorlunda men inte sämre.
Känner mig glad att jag fått uppleva så mycket trots pandemin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0