Årets julkula och annat juligt


Har som tradition att köpa ny julgransdekoration som minne från speciella tillfällen, oftast då resor. Kravet är att det ska passa in med tidigare kulor och pynt, vår gran går i rött, silver och glas. I år är det en kula från min septemberresa, inköpt i julaffären i Rothenburg ab der Tauber.

(null)

Granen i år är en tätare än vanligt, annars sig lik. Jag vill i stort ha samma julpynt som återkommer år från år, som skapar minnen och igenkänning.

(null)

Vet inte om jag tidigare visat en favorit, vunnen i budgivning på tradera - ett stort änglaspel (för stora ljus)

(null)

(null)

Nästan så att jag gillar förpackningen lika mycket som själva änglaspelet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0