Firande gånger flera

Helgen har jag tillbringat med barn och barnbarn. Fredagen spenderade vi lite tid på Jönköpings marknad. Vi träffade Musse och Helium, åt på restaurang, gjorde såpbubblor mm

(null)

(null)

Vi träffade också HV-spelare

(null)


Och åt sockervadd 

(null)

På kvällen var jag barnvakt medan döttrarna gick på konsert med Veronica Maggio och Tomas Stenström.

(null)

Gofrukost med mina fina, 

(null)

Sen lite secondhand och loppis och så traditionsenlig lunch på Rudenstams.

(null)

Och så  firande av tre födelsedagar och en morsdag!

(null)

(null)

(null)


(null)

Söndagen började med morgon med A, sen amerikanska pannkakor och annat gott.

(null)

(null)


(null)

Så på friluftsgudstjänst med kaxkidsavslutning i det vackra vädret vid Landsjön

(null)


(null)

Åtminstone fötterna måste badas

(null)

vi grillar till lunch och planterar Tomatplantor och blåbärsbuskar.

(null)

Glass i solen smakar bra när vi jobbat klart. 

(null)

Sen är det dags att åka hem, som alltid känns det som om helgen gått för fort.  Väl hemma avslutar jag helgen med bio med Syss och Bonusdottern. 

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0