Firande!

I helgen som gick fyllde jag jämnt. Hade inte tänkt att ha något större men Yngsta dotter övertalade mig och det blev en kompromiss, öppethus med fikabuffe på eftermiddagen och middag med de närmaste på kvällen, allt dagen inna själva högtidsdagen. Jag har tidigare visat på några av de små kakor jag bakat och nu dukade vi upp en buffé  med 20 olika sorter

(null)

I köket fick jag hjälp av detta glada gäng

(null)

Det kom många vänner, släkt och arbetskamrater och det var så kul. Kusinerna från Norrköpingstrakten kom och självklart blev det sång

(null)

Syss var också med och hjälpte till

(null)

Och mina små också

(null)

Fick så mycket fint, bl ablommor, choklad och många upplevelser. Fick denna fina marschallhållare med rörande bakgrundshistoria 

(null)

När alla gått hem blev det middag och Sonen stod för matlagningen, underbart gott som alltid och skönt och avslappnat precis som jag önskat

(null)

På födelsedagens morgon blev jag uppvaktad med brickan med allt som ska vara med 😊
Antalet marsipantomtar var stort och pepparkaksgrisen verkligen Home made

(null)

Vi åt långfrukost, gick promenad, såg julkalendern och tände första ljuset

(null)

En toppenhelg och alla de fina upplevelserna som jag ska få ta del av kommer jag skriva mer om längre fram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0