Mitten av januari

Så fort dagarna går, halva januari har redan passerat. Jobbet går på full fart igen och kvällarna är fortfarande mörka och rymmer inte så mycket tid för skapande ännu. Har ett väntande projekt men där är jag beroende av att annan person har tid för flytt av ett stort föremål vilket är frustrerande. Men snart så. 

(null)

Efter trettondagen tog jag bort det mesta av julen och unnade mig en bukett tulpaner.

(null)

På tjugondag Knut dansade jag ut julgranen, nåja kastade ut den i allafall. Idag har jag varit på fotovernissage. Roligt att se bilder från vårt samhälle från slutet av sjuttiotalet. 

(null)

Mycket som förändrats, en del som försvunnit men också mycket nytt som tillkommit.  Nostalgiskt och intressant att träffa hemvändande personer, många jag kände igen men också många jag inte har en aning om vilka de är

(null)

(null)

Också njutit av att koppla av med en bok, är inne på min fjärde sen förra helgen, vilken lycka!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0