Finbesök och student

Äldsta dottern med barn kom upp på torsdagskvällen  och det blev direkt poolbad och sen tacos.

(null)

Nästa dag åkte vi för att se min systerdotter Elvira ta studenten. Vi väntade med många andra i värmen innan de sprang ut.

(null)
Finaste Elvira

På eftermiddagen var det studentmottagning och vi passade på att gosa med Sally och Zero

(null)

(null)

På kvällen blev det mer bad och grillning

(null)

(null)

Jag och Sonen tog över ansvaret för barnen med Äldsta dottern åkte hem för möhippa för yngsta dottern.
Det blev mer bad, pannkakor,  kattgos och fotbollsspel innan jag sent åkte hem med dem

(null)

Klädsimning

(null)

(null)

Var med på Kaxkidsavslutning innan jag åkte hem igen. Helgen avslutades med jordgubbar och mjölk i skuggan på min veranda 

(null)

Och veckan fylldes med kvällsdopp

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0