Glädjas över stort och smått

Tiden går fort och jag gläds över varje minut som det blir ljusare. Dagarna fylls med arbete men också fina stunder som är viktigt att stanna upp och notera. Har sett norrsken hemma en kväll, så glad över det!

(null)

Det var norrsken på många ställen och då även i Sälen, precis vid vår stuga. Lite surt att vi inte var där.

(null)

Sen lång tid tillbaka var det inbokat att jag skulle distansjobba från äldsta dotterns hem några dagar för att kunna ställa upp med hämtning och lämning och vara back up vid eventuell vabb. Fick några fina vardagsstunder med barnbarnen.

(null)

(null)

(null)

Allt från hårborstning till simskola, pannkakor till morgonmys med bokläsning mm.
Vi bakade också matbröd en eftermiddag 

(null)

(null)

Och gofika på Grafitgrå hann jag också med

(null)

Och fredagsmys såklart

(null)

Fick också en stund med yngstadottern, vi tömde hennes kolonilott som hon nu släpper och gjorde en soptippsvända innan gofika i  hos henne. Var ju tvungen att se hur nya golvet blev.

(null)

(null)

(null)

Glädjer mig över att mina tomater kommit upp

(null)

Att titta på Vasaloppets start och målgång

(null)

Glad över fågelsång och solsken, snön som kom igen som smälter lite på dagtid och annat som man kan glädjas åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0