Upplevelser i höstmörkret

Har gjort diverse saker som gör att jag mår bra. 
En lördag var jag med bror på konsert med Stora Stadens Storband och Frank Ådahl.
Kul att lyssna på dem och att göra nått med min bror

(null)

(null)
 
Jag var också med jobbet i Umeå och på kvällen var det konsert med Samuel Ljungblad vilket var kul då jag aldrig varit på nån konsert med honom

(null)

Lite kul att inom loppet av ett par veckor få lyssna till Sveriges två bästa soul-sångare! 

(null)

En kväll var vi några från jobbet som skapade i lera

(null)

Vi fick alla ett kilo lera att skapa med och provade på olika tekniker

(null)

Mina alster så här långt. Nu ska de torkas, brännas och glaseras 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0